سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

Famoonevis
گاهی برای رسیدن به آرامش باید نوشت 
لینک دوستان


جایی که من زندگی میکنم محجبه بودن و حجاب داشتن سخت

اما شیرینه چون باعث میشه همه یه جور خاص نگاهت بکنن 

جایی که من زندگی میکنم اکثر آدم هاش فکر میکنن اسلام یعنی داعش دلم شکست

جایی که من هستم حجاب یعنی مانتوی گشاد و بلند با شال یا روسری بلند مؤدب

جایی که هستم حجاب داشتن براشون قابل درک نیستدلم شکست

 مردمش فکر میکنن من بخاطر کتک های پدرم محجبه هستم 

واما لذت بخش ترین جای ماجرا اینکه تو باید بهشون توضیح بدی در دین ما بانوان باید حجاب داشته باشن 

و باید محارمت رو براشون نام ببری تابدونن جلوی چه کسایی راحت هستی

باید بهشون توضیح بدی که حجاب من ارزش و شخصیت من رو والا میکنه

و مهم تر از همه باید بهشون بگی بخاطر محجبه بودن کسی زورت نکرده و اون یک انتخاب هستش

انتخاب تومؤدب

انتخابی که عاشقانه دوستش داریدوست داشتن

حجاب من شاید اینجا دیگه چادر نباشه

اما یه دنیا عشقهدوست داشتن

اطاعت امر خدای خوبم هستش

خب منم دلم چادر میخواد

حتی دلم برای چادر مشکی سرکردن تنگ میشه

اما گاهی مجبوری علایقت رو نگه داری تو دلت تا به وقتش

من عاشق ایرانم 

چون وقتایی که میام ایران میتونم با افتخار چادرمشکیم رو سرم کنم

و تو کوچه پس کوچه های تهران قدم بزنم

حجاب و محجبه بودن تو دل اروپا سخت هست

اما خیلی شیرینه 

من عاشق حجابم هستمدوست داشتن



نویسنده : فاطمه سادات مخبر

عکاس : تلما انصاری 

 

پ.ن: قدیمی نویستبسم


[ پنج شنبه 95/6/18 ] [ 10:16 عصر ] [ فاطمه سادات مخبر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

اِلهی اِنَّ رَجائی لا یَنْقَطِعُ عَنْکَ وَ اِنْ عَصَیْتُکَ نویسنده , عکاس , طراح آلمان♥ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب